ZWROTY, WYMIANY, REKLAMACJE

    Jeżeli czytasz ten tekst, oznacza to że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji Twojego zamówienia. Nie ma jednak powodów do zmartwień! Na Ulicy Pokątnej przestrzegamy praw klientów i chcemy aby każdy był zadowolony z wizyty u nas. Proszę, napisz do nas i powiedz co poszło nie tak: sklepikzpokatnej@gmail.com, postaramy się wspólnie znaleźć rozwiązanie. Warto korespondencję z nami poprzeć zdjęciami przedmiotów, podlegających wymianie lub zwrotowi. Zawsze posługuj się swoim unikalnym numerem zamówienia.

 

Zwroty

    Bez  podawania powodów, możesz zwrócić zakupiony produkt na swój koszt do 14 dni od momentu jego otrzymania. Musisz ten fakt uprzedzić informacją mailową, o woli odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży.
Produkt należy zwrócić nienaruszony, zapakować go w sposób bezpieczny a do paczki dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy sprzedaży. W 5 dni roboczych po otrzymaniu przez nas przesyłki (potwierdzeniem dokonania zwrotu jest wynik z  numeru śledzenia) otrzymasz zwrot środków na nr konta wskazany w formularzu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Produkt należy odesłać na nasz adres magazynu podany w potwierdzeniu zwrotu składanego u nas zamówienia.

 

Wymiany

    Czasem coś pójdzie nie tak - nie trafisz z rozmiarem lub posiadasz już taki w swojej kolekcji. Wtedy możesz chcieć go wymienić na inny. Skontaktuj się z nami: sklepikzpokatnej@gmail.com i opisz przedmiot i powód wymiany oraz na co chcesz wymienić produkt. Podamy gdzie należy odesłać wymieniane przedmioty i w 3 dni wyślemy do Ciebie paczkę zawierającą nowe produkty.
Wymiana odbywa się na koszt kupującego, chyba, że powodem wymiany jest uszkodzenie lub błąd wynikający jednoznacznie z naszego niedopatrzenia - patrz REKLAMACJE.
Wówczas, wysyłamy nowy przedmiot jako pierwsi, wraz z przedpłaconą przez nas etykietą do zwrotu niechcianego (uszkodzonego) produktu. 

 

Reklamacje

    Wymiany lub zwrotu dokonujesz gdy przedmiot się Tobie nie spodobał.  Reklamację się składa gdy to nasz Sklepik z Pokątnej coś popsuł i zawinił. 

Np.: otrzymałeś nie ten produkt który zamawiałeś lub produkt dotarł uszkodzony. Reklamację składasz w ciągu 30 dni od momentu otrzymania zamówienia. 

Skontaktuj się z nami e-mailem na sklepikzpokatnej@gmail.com.  Opisz problem, najlepiej załącz zdjęcie uszkodzenia lub pomyłki. Podejmiemy działania szybko. Możesz spodziewać się zwrotu kosztów poniesionych w wyniku uszkodzeń przedmiotu / przedmiotów lub wymiany na nieuszkodzone / zgodne z zamówieniem. W trakcie składania reklamacji operacja wymiany przedmiotów odbywa się na nasz koszt. 

Bezpieczne i szybkie wysyłki gwarantują:

Znajdziesz u nas wyłącznie oryginalne gadżety i zabawki wiodących marek: