background.jpg

ZWROTY, WYMIANY, REKLAMACJE

Jeżeli czytasz ten tekst, oznacza to że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji Twojego zamówienia. Nie ma jednak powodów do zmartwień! Na Ulicy Pokątnej przestrzegamy praw klientów i chcemy aby każdy był zadowolony z wizyty u nas. Proszę, napisz do nas i powiedz co poszło nie tak: sklepikzpokatnej@gmail.com, postaramy się wspólnie znaleźć rozwiązanie. Warto korespondencję z nami poprzeć zdjęciami przedmiotów, podlegających wymianie lub zwrotowi. Zawsze posługuj się swoim unikalnym numerem zamówienia.

Zwroty

Bez podawania powodów, możesz zwrócić zakupiony produkt na swój koszt do 14 dni od momentu jego otrzymania. Musisz ten fakt uprzedzić informacją mailową, o woli odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Otrzymasz adres paczkomatu InPost na jaki należy wysłać paczkę.
W 5 dni roboczych po otrzymaniu przez nas przesyłki (potwierdzeniem dokonania zwrotu jest wynik z numeru śledzenia) dokonamy zwrotu środków w wysokości wyłącznie ceny towaru - na kartę płatniczą. Produkt jaki nie podlega zwrotowi to PACZKA Z POKĄTNEJ. Jest to mystery box, zamawia się go w ramach preorderu, zlecając nam wykonanie paczki zawierającej m.in. produkty handmade. 

Wymiany

Czasem coś pójdzie nie tak - nie trafisz z rozmiarem lub posiadasz już taki w swojej kolekcji. Wtedy możesz chcieć go wymienić na inny. Skontaktuj się z nami: sklepikzpokatnej@gmail.com i opisz przedmiot i powód wymiany oraz na co chcesz wymienić produkt. Podamy gdzie należy odesłać wymieniane przedmioty i w 7 dni wyślemy do Ciebie paczkę zawierającą nowe produkty.
Wymiana odbywa się na koszt kupującego, chyba, że powodem wymiany jest uszkodzenie lub błąd wynikający jednoznacznie z naszego niedopatrzenia - patrz REKLAMACJE.
Wówczas, wysyłamy nowy przedmiot jako pierwsi, wraz z przedpłaconą przez nas etykietą do zwrotu niechcianego (uszkodzonego) produktu. 

Reklamacje

Wymiany lub zwrotu dokonujesz gdy przedmiot się Tobie nie spodobał. Reklamację się składa gdy to nasz Sklepik z Pokątnej coś popsuł i zawinił. Np.: otrzymałeś nie ten produkt który zamawiałeś lub produkt dotarł uszkodzony. Reklamację składasz w ciągu 30 dni od momentu otrzymania zamówienia. Skontaktuj się z nami e-mailem na sklepikzpokatnej@gmail.com. Opisz problem, najlepiej załącz zdjęcie uszkodzenia lub pomyłki. Podejmiemy działania szybko. Możesz spodziewać się zwrotu kosztów poniesionych w wyniku uszkodzeń przedmiotu / przedmiotów lub wymiany na nieuszkodzone / zgodne z zamówieniem. W trakcie składania reklamacji operacja wymiany przedmiotów odbywa się na nasz koszt.

LOGO-SKLEPIK-Z-POKĄTNEJ-censored.png